دانلود نرم افزار کپي و رايت دي وي دي DVDFab Platinum v8.1.1.2 Final

دانلود همه چیز

اراده از آن مرد کور نیرومندی است که بر دوش خود مرد شل بینایی را می برد تا او را رهبری کند.

دانلود نرم افزار کپي و رايت دي وي دي DVDFab Platinum v8.1.1.2 Final

دانلود نرم افزار کپي و رايت دي وي دي DVDFab Platinum v8.1.1.2 Final


دانلود نرم افزار کپي و رايت دي وي دي DVDFab Platinum v8.1.1.2 Final
در اين پست وب سايت ميهن دانلود نرم افزاري را با عنوان DVDFab برايتان آماده کرده ايم. اين نرم افزار يکي از قديمي ترين نرم افزارهاي انجام کارهاي مختلف بر روي ديسک DVD است که از امکانات بسيار زيادي برخوردار مي باشد. کپي کامل فيلم دي وي دي يکي از مهمترين قابليت هاي اين برنامه است که ميتوانيد از ان براي نگه داري فيلم هاي دي وي دي خود در هارد کامپيوتر استفاده کنيد. همچنين رايت فيلم ها بر روي DVD يکي ديگر از امکانات مهم اين نرم افزار به شمار ميرود. اين دو قابليت مهم نرم افزار خود به قسمت هاي مختلفي تقسيم بندي مي شود که ميتوان به قابليت هاي کپي DVD به DVD، تبديل DVD-9 به DVD-5، شکستن قفل و کپي فيلم هاي دي وي دي قفل دار، ريپ و کاهش حجم فيلم هاي DVD بدون افت کيفيت، تبديل دي وي دي به فرمت هاي قابل پخش در موبايل و ... اشاره نمود. همچنين اين برنامه قادر ايت تا تمام کارهاي ذکر شده را بر روي ديسک هاي Blu-ray نيز انجام دهد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادمه مطلب مراجعه فرماييد ...
 
دانلود نرم افزار کپي و رايت دي وي دي DVDFab Platinum v8.1.0.0
برخي از ويژگي هاي اين نرم افزار:
- کپي کامل فيلم هاي دي وي دي در هارد کامپيوتر.
- رايت انواع فيلم بر روي دي وي دي.
- قابليت تبديل DVD-9 به DVD-5 بدون افت کيفيت.
- ريپ و کاهش حجم انواع فيلم دي وي دي.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- و ...

 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Crack:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Crack از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. در صفحه ی باز شده Yes را انتخاب کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.

 




>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:افزار 2010,دانلود نرم افزار DVDFab,دانلود نرم افزار کپي dvd,دانلود نرم افزار کپي dvd در کامپيوتر,دانلود نرم افزار کپي و رايت دي وي دي DVDFab Platinum v8,1,1,2 Final,دانلود نرم افزار تبديل فرمت,دانلود نرم افزار جديد,دانلود نرم افزار رايت فيلم,دانلود اخرين ورژن نرم افزار,

] [ 17:2 ] [ علی ]

[ ]