کابالیسم و جادوگرانش

دانلود همه چیز

اراده از آن مرد کور نیرومندی است که بر دوش خود مرد شل بینایی را می برد تا او را رهبری کند.

کابالیسم و جادوگرانش

 

 
کابالیسم و جادوگرانش

 ارسال شده در تاریخ سه شنبه، 7 تیر، 1390    شاخه: سیاسی    تعداد بازدید: 647
 

 

کابالیسم و جادوگرانش
چندی پیش مقاله ای تحت عنوان "کابالیسم و ابلیسک های دجال، فراماسونری و مدرنیسم" در دنیای مجازی اینترنت قرار دادم. در آنجا به شرح این موضوع پرداختم: چرا قابالیسم بر خلاف اعصار گذشته به صورت غیر متعارفی در صدد بر ملا ساختن هویت درونی و ماهیت ناگشوده خود و ستر "عورت" خویش در نماد ستون های سنگی عظیم "ابلیسک" (Obelisk) است. ستون های سنگی عظیمی که در میادین دهکده جهانی به عنوان نماد آلت تناسلی نرینگی شیطان (سکس) مورد تحیر و ستایش عابرین است.
آیا خود به افشای سناریو و ایفای نقش تمام عیار هالیوودی خود در صحنه گردانی و کارگردانی جهان می پردازد؟ سناریوی جدیدی که اتاق فکر کابالا بر آن تاکید و در تسریع آن سماجت و در نمایش علنی آن در پرده عریض و  در صحنه وسیع جهان ترغیب و تشویق نیز می نماید.
وکیل مدافع شیطان با بازی آلپاچینو، کنستانتین، طالع نحس و حتی بر پایی محافلی از این دست برای مباحث به اصطلاح نقد و تحلیل کابالیسم بر این بدگمانی می افزاید که گویا کابالیسم خود زمینه برپایی چنین محافلی را ترغیب می نماید. به عبارت دیگر فراهم ساختن شرایطی که تحت آن شرایط زمین از آن شیطان خواهد بود. و ممکن است یکی از شرایط معکوس که نتیجه مطلوب را در این بازی زیرکانه ایفا می نماید بسط و شرح کابالیسم و از عمق به سطح آوردن و از خواب بیدار نمودن دیو سیاه قصه تلخ تاریخ باشد.  
با این حال ما معتقدیم که تقدیر (زمان و ساعت) قابالیسم رو به اتمام است و این "اتاق فکر" که تا کنون به سرنوشت جهان جهت بخشیده است رو به احتضار است و به پایان تاریخ خود رسیده است. و نمود عینی و ظهور گسترده و حضور علنی آن چیزی بیش از آن تکانه های رو به احتضار کابالیسم نیست.
در راستای همین بدگمانی به مواردی از این دست از سناریوهای مبلغان "جادوگری و ساحری" می رسیم: رولینگ نویسنده مجموعه‌ای هفت‌ گانه از شرح ماجراهای یک جادوگر نوجوان به نام هری پاتر در مدرسه علوم و فنون جادوگری (علی رغم داشتن داستانی سطحی و بسیار کودکانه) توانست به استقبال گسترده و فروش بسیار موفق جهانی دست یابد. تا سال ۲۰۰۷ بیشتر از ۴۰۰ میلیون نسخه از شش کتاب اول این مجموعه به فروش رفت و این کتابها به بیش از ۶۴ زبان دیگر ترجمه شده‌اند. فروش هفتمین و آخرین کتاب این مجموعه را، فقط در آمریکا، ۱۲ میلیون نسخه اعلام کرده‌اند. و نویسنده این مجموعه عنوان پردرآمدترین رمان ‌نویس تمام دوران را به خود اختصاص داد.
و به این ترتیب فیلمهای سینمایی، بازی‌های رایانه‌ای و بسیاری از کالاهای تجاری دیگر با الهام از این مجموعه ساخته شد.
براستی چنین رقم نجومی آنهم برای چنین سناریوی نازلی، قریحه بدگمانی هیچ انسان آزاده ای را بر نمی انگیزد که در تمامی این پس کوچه های نیرنگ تبلیغاتی قدرتی بزرگ و تفکری عظیم از کابالیسم نهفته است؟! تفکری که بر آن است تا با جعبه جادوی مجازی چهره عفریته جادوگر پیر را به پیر راهبر و پری روی تغییر ماهیت دهد.
و در راستای اشاعه و عادی سازی چنین جریان مخوفی است که بزرگ ترین و پر هزینه ترین فیلم تاریخ سینمای جهان با موضوع جادوگری و کوتوله ها در هالیوود کلید میخورد. جادوگری، افسانه، تخیل، ماورا، که عرفان کابالیسم و معنویت معکوس و شیطانی است که امروزه به حد اغما و تهوع موضوع تمامی فیلم های هزاره سوم می باشد.
و البته این، تاریخ آغاز فراهم ساختن شرایطی است که تحت آن شرایط زمین از آن شیطان و دجال خواهد بود.
و چه کسانی این مسیر را برای حضور علنی شیطان فراهم می نمایند و حکمرانی دجال بر زمین را هموار می سازند؟
ساحران و کاهنان نمایندگان ناب شیطان در زمینند. و مجموعه ماوراء، هری پاتر و مومیایی مقبره امپراطورها و مجموعه هایی از این دست تداعی گر ظهور فرعونیان و ساحران و از عمق به سطح آوردن گذشته تاریخ و از خواب بیدار نمودن دیو سیاه قصه تلخ تاریخ است.
 با این حال تمامی این تدابیر احتمالی و انفعالی کابالیسم و به کارگیری زور و جادو خود تمهید شرایطی است که لازمه ظهور طفل ضرورت تقدیر تاریخی است.


>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب: کابالیسم و جادوگرانش,مقاله (علمی,فرهنگی,اجتماعی,آموزشی,,

] [ 13:48 ] [ علی ]

[ ]