دانلود كتاب شعر

دانلود همه چیز

اراده از آن مرد کور نیرومندی است که بر دوش خود مرد شل بینایی را می برد تا او را رهبری کند.

دانلود كتاب شعر

 

 

 ... و آن خط پنجم منم!


 شاخه: اشعار و ادبیات / دفتر شعر    تعداد بازدید: 1460

 زبان: فارسی  نویسنده: محسن بوالحسنی
 نوع فایل: PDF
 تعداد صفحات: 34  ناشر: انتشارات لاجورد
 حجم کتاب: 1.22 مگابایت
توضیحات

این کتاب شامل ترانه‌های محسن بوالحسنی‌، مدیر مسئول سایت ادبی «امضا»ست. وی علاوه بر انتشار دو مجموعه‌ی ترانه: اولی سال ٨٢ توسط نشر« دارینوش» تحت عنوان «کجا میشه تو رو ندید» با سرمایه‌گذاری محمدعلی بهمنی و دومی «و آن خط پنجم منم» (پس از دوسال ماندگاری در ارشاد آن زمان) در سال ٨٤ که توسط نشر« لاجورد» منتشر شده است. کتاب ترانه‌‌ای که در کتاب‌خانه‌ی «وازنا» از نظر می‌گذرانید در حقیقت چاپ دوم همین کتاب اخیر است به همراه افزوده هایی که هرگز مجوز تجدید چاپ را دریافت نکرده‌اند.
محسن بوالحسنی مجموعه‌ی شعری نیز تحت عنوان «شمس از قونیه با قطار برگشت» را در دست چاپ دارد که از شعرهای سپید وی از سال ٧٨ تا کنون است.
 وی همچنین به‌همراه سینا کمال‌آبادی دو مجموعه‌ از اشعار ریچارد براتیگان (شامل دو مجموعه‌ی 250 و 380 صفحه‌ای هستند که کلیه شعرهای براتیگان را در بر می‌گیرند و در دست چاپ است) و نیز گزینه‌ای از اشعار آن سکستون رابه فارسی برگردانده است.
در ترانه‌های این مجموعه، تلفیقی از زبان و فرهنگ عامه‌ی شهری با تصاویر و نگرش روشن‌فکرانه و فرهنگ به‌اصطلاح متعالی به دست داده شده است و برخی از مؤلفه‌های سبک نئونوآر همچون انزوای راوی ترانه، غریب‌نمایی فضاهای شهری، سیاهی و ماخولیای فضای بیرونی و دورنی راوی و نظایر آن به چشم می‌خورد.



 

 

 کبریت های سوخته در عصر یخبندان


 شاخه: اشعار و ادبیات / دفتر شعر    تعداد بازدید: 1196

 زبان: فارسی  نویسنده: رضا مرتضوی
 نوع فایل: PDF
 تعداد صفحات: 101  ناشر: آی آر پی دی اف
 حجم کتاب: 549 کیلوبایت
توضیحات

برگزیده ی شعر معاصر معاصر ایران . شاعرانی که آثارشان را در کتاب می خوانید :
علی اسداللهی ، رضا بروسان ، علی عربی ، فرشته پناهی ، آرش قربانی ، اکبر اکسیر ، رسول یونان ، حمید تقی آبادی ، عباس صفاری ، حمیدرضا شکارسری ، حافظ موسوی ، آنا شکراللهی ، واهه آرمن ، گروس عبدالملکیان ، رضا مرتضوی ، صابر کاکایی ، مجتبی اکرمی ، پونه مطلبی پور ، شمس لنگرودی ، شیرین کاظمیان ، عاطفه ترحمی ، تارا مجاهد ، حسن اسماعیل زاده ، علی محمد مودب ، مژگان عباسلو ، شهاب مقربین ، سجاد خزایی و حسین پناهی هستند .




>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 مهر 1390برچسب:,, و آن خط پنجم منم!زاشعار و ادبیات ,دفتر شعر,[نام کتاب] کبریت های سوخته در عصر یخبندان,

] [ 13:8 ] [ علی ]

[ ]