دانلود نرم افزار Adobe Flash Professional CS5.5 v11.5

دانلود همه چیز

اراده از آن مرد کور نیرومندی است که بر دوش خود مرد شل بینایی را می برد تا او را رهبری کند.

دانلود نرم افزار Adobe Flash Professional CS5.5 v11.5

دانلود نرم افزار Adobe Flash Professional CS5.5 v11.5


 
دانلود نرم افزار Adobe Flash Professional CS5.5 v11.5
| دانلود رايگان نسخه جديد حرفه اي ترين نرم افزار ساخت تصاوير متحرک فلش در جهان |
پس از معرفي جديد ترين نسخه پکيج نرم افزارهاي شرکت ادوب که در چند هفته پيش با نام Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection براي دانلود دوستان قرار گرفت در اين پست وب سايت ميهن دانلود يکي از پر طرفدار ترين نرم افزارهاي اين مجموعه را به صورت جداگانه برايتان آماده کرده ايم. نرم افزار Adobe Flash حرفه اي ترين نرم افزار ساخت تصاوير متحرک فلش در جهان مي باشد. همانطور که مي دانيد امروزه فايل هاي فلش از کاربرد هاي بسيار زيادي برخوردارند مانند استفاده در بنرهاي متحرک تبليغاتي در سايت ها، بازي هاي کم حجم، فيلم هاي آموزشي و ... اين نرم افزار يک ابزار بسيار حرفه اي در زمينه ساخت فايل هاي فلش مي باشد و در آن تمامي ابزارهاي مورد نياز کاربران قرار گرفته است. شما مي توانيد از اين نرم افزار براي ساخت بنرهاي تبليغاتي مختلف که در سايت هاي نمايش داده مي شوند استفاده کنيد و يا از آن براي ساخت يک فيلم آموزشي فلش که به عنوان مثال قرار است قسمت هاي مختلف يک نرم افزار را آموزش دهد استفاده نماييد. همچنين از اين نرم افزار ميتوان به صورت حرفه اي و با استفاده از اسکريپت نويسي نيز اقدام به ساخت تصاوير انيميشني نمود به طوري که نسخه جديد اين برنامه از XML پشتيباني مي کند و به شما اين امکان را مي دهد تا بتوانيد اسکرپيت نويسي بر پايه XML را نيز انجام دهيد. طراحي انيميشن هاي حرفه اي سه بعدي و قابليت تبديل انيميشن هاي دو بعدي به سه بعدي قابليت ديگري است که در اين نرم افزار قرار گرفته است. علاوه بر اين يکي ديگر از امکانات خوب اين برنامه حجم مناسب فايل فلش خروجي است که از اين طريق شما مي توانيد از تصوير انيميشني ساخته شده بر روي سايت ها استفاده کنيد. اين برنامه نيز مانند اکثر محصولات شرکت ادوب قابليت سازگاري و ارتباط با ساير نرم افزارهاي اين شرکت را دارد و شما قادريد تا در صورت نياز به استفاده از نرم افزار هاي مختلف شرکت ادوب به راحتي از طريق همين نرم افزار با آن ها ارتباط برقرار کنيد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادمه مطلب مراجعه فرماييد ...
 
دانلود نرم افزار Adobe Flash Professional CS5.5 v11.5
برخي از ويژگي هاي اين نرم افزار:
- قابليت طراحي و ساخت انوع فايل فلش.
- امکان ساخت بنرهاي تبليغاتي متحرک براي سايت ها.
- دارا بودن افکت هاي تصويري در موضوعات مختلف.
- امکان اسکرپيت نويسي بر پايه XML.
- امکان ساخت انيميشن هاي فلش.
- امکان طراحي و ويرايش فايل هاي فلش با استفاده از کد نويسي.
- داشتن حجم مناسب فايل فلش خروجي.
- امکان قرار دادن صدا بر روي تصاوير انيميشني.
- قابليت ساخت فيلم هاي آموزشي فلش.
- امکان ساخت بازي هاي فلش کم حجم.
- پشتيباني کامل از Action Script 3.
- پشتيباني از فرمت هاي معروف FLV  و SWF.
- دارا بودن ابزارهاي بسيار پيشرفته طراحي فلش.
- امکان خلق تصاوير انيميشني دو و سه بعدي.
- داشتن سرعت بسيار بالا در هنگام کار در محيط برنامه.
- قابليت برقراري ارتباط با ساير محصولات شرکت ادوب.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- و ...

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen اقدام به اجرای نرم افزار نمایید. سپس مجددآ به سراغ Keygen رفته و در صفحه ی باز شده در صورتی که کادری از لیست نرم افزارها وجود دارد، نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید. در کادر نام www.mihandownload.com را وارد کنید و در کادر ایمیل mihan@download.com را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Generate کلیک کنید. Name و Serial و Email بدست آمده را در محل های خواسته شده درون نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها یک کادر نام و یا ایمیل داشته باشند که در اینصورت کافیست که همان یک کادر را پر کنید).
(برخی از Keygen ها ممکن است کادر مربوط به وارد کردن نام در آنها خاموش باشد و نامی به صورت پیش فرض در آنها قرار گرفته باشد در اینصورت کافیست که فقط بر روی Generat کلیک کنید و از نام پیش فرض و سریال بدست آمده استفاده نمایید).
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها با نامی که نرم افزار به شما می دهد کار کنند در اینصورت در کادر وارد کردن نام و سریال نرم افزار، نامی را که در برنامه وجود دارد در کادر نام Keygen وارد کنید).

 


>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:افزار ساخت فيلم اموزشي فلش,نرم افزار ساخت تصاوير انيميشني,دانلود,دانلود نرم افزار,دانلود نرم افزار 2010,دانلود نرم افزار Adobe Flash Professional CS5,دانلود نرم افزار Adobe Flash Professional CS5,5 v11,5,دانلود نرم افزار ويرايش فايل فلش,دانلود نرم افزار اجراي فايل فلش,دانلود نرم افزار جديد,دانلود نرم افزار ساخت فلش,دانلود نرم افزار ساخت انيميشن,دانلود نرم افزار ساخت تصاوير متحرک,دانلود نرم افزار ساخت عکس متحرک,دانلود نرم افزار طراحي فلش,دانلود نرم افزار طراحي و ساخت فلش,دانلود اخرين ورژن نرم افزار,دانلود جديد ترين نرم افزار,دانلود رايگان,دانلود رايگان نرم افزار,سايت دانلود نرم افزار,ساخت تصاوير فلش ,

] [ 23:15 ] [ علی ]

[ ]