دانلود نرم افزار تغییر اندازه عکس ها DzSoft Quick Image Resizer 2.7.2.3

دانلود همه چیز

اراده از آن مرد کور نیرومندی است که بر دوش خود مرد شل بینایی را می برد تا او را رهبری کند.

دانلود نرم افزار تغییر اندازه عکس ها DzSoft Quick Image Resizer 2.7.2.3

دانلود نرم افزار تغییر اندازه عکس ها DzSoft Quick Image Resizer 2.7.2.3


dzsoft

ممکن است شما نیز جز ان دسته از افرادی باشید که عکس هایی بر روی هارد خود دارید که نیاز به بزرگ نمایی یا تغییر اندازه ان داشته باشید.به طور معمولی میتوان اینکار را انجام داد اما چه تضمینی است که بعد از تغییر اندازه عکس همان کیفیت سابق را داشته باشد. مسلما پس از اینکار کیفیت عکس از دست رفته و شاید ارزش اینکار را نداشته باشد.به همین دلیل در میهن دانلود قصد معرفی برنامه ای داریم که به سرعت میتوان عکس ها را تغییر اندازه داد.
DzSoft Quick Image Resizer - نام نرم افزاری جهت تغییر اندازه دادن عکس ها بدون افت کیفیت می باشد.این نرم افزار همان طور که از اسمش پیداست به سریع ترین شکل ممکن اینکار را برای شما انجام می دهد.این برنامه به صورت اتوماتیک عکس های شما را پس از تایین اندازه به کیفیت بالا تبدیل میکنید( JPEG Quality/Compression level).کلمه "quick" در این برنامه بدین معناست که سرعت الگوریتم این برنامه واقعا بالاست و با سرعت بالایی که دارد کارهای شما را انجام می دهد.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...
 


 
  1. 1

>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:عکس,دانلود,دانلود DzSoft Quick Image Resizer 2,7,2,3,دانلود نرم افزار,دانلود نرم افزار 2010,دانلود نرم افزار جديد,دانلود نرم افزار جدید تغییر عکس,دانلود اخرين ورژن نرم افزار,دانلود جديد ترين نرم افزار,دانلود رايگان,دانلود رايگان نرم افزار,سايت دانلود نرم افزار ,

] [ 23:13 ] [ علی ]

[ ]